14 de setembre 2006

 

Pluja i mobilitat

Sí, ja sé què em direu: que quan plou, ja se sap, sembla que tots plegats ens veiem el cul i ens agradi capbussar-nos als embusos de trànsit. I és veritat, tindreu raó perquè això és una obvietat i no estic dient res de nou. Ara bé, si teniu una mica de paciència, comprovareu que la meva intenció no és només dir una cosa prou evident: m'agradaria que anessim una passa més enllà si pot ser. Comencem amb un exemple d'ahir i veiem què passava cap a les vuit del matí: de la plaça Pallars Sobirà fins al començament del carrer Maria Girona, passant per la Rambla, 31 minuts. No entrem ja en quan es trigava després a sortir a la carretera i quedem-nos, si us plau, en aquest trajecte únicament i exclusiva: MÉS DE MITJA HORA!!!!! I ara, acompanyeu-me allí on volia anar a parar i, per un cop, us proposo que no jo, sinó vosaltres rumieu, arribeu a conclusions i opineu. La pregunta és: què haguera passat ahir si la Rambla ja hagués estat tallada a la circulació rodada? Com deien en uns gags del programa Dinamita: "Reflexionem-hi, si us plau, reflexionem-hi!"

Comments:
Cada cop soms més gent que viu a Sant Boi, el nombre de vehicles per habitant es més alt i moltes persones volen tenir cotxes més grossos (4 x 4) i els carrers no son de goma. També mereix una reflexió.
 
Haguera passat que enlloc de sortir per la Rambla hauries sortit pel carrer de l'estació, i punt. Ningú no t'assegura que haguessis trigat encara més de 31 minuts, si és això el que busques...
 
Publica un comentari a l'entrada



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?