19 de setembre 2006

 

El meu bloc i jo (segona part)

Potser és que, en el seu moment, no em vaig explicar prou bé. O potser és que algú no ha anat a veure els escrits anteriors. O, encara, potser és que algú no ho vol entendre. Tant li fa: si cal, ho tornarem a repetir, que tampoc cansa tant. Aquest bloc no conté, de cap de les maneres, opinions altres que les meves: no hi trobareu aquí ni opinions de col·lectius cívics ni d'associacions culturals ni de partits polítics ni de sindicats de cap mena de manera ni... Així que qui vulgui fer arribar cap missatge a algú d'aquests s'equivoca fent-ho mitjançant aquest bloc. Per si no queda prou clar, us repeteixo el que deia al mes de juliol:
"El meu bloc i jo
Pel contingut d'alguns comentaris que diversos/es lectors/es han penjat amablement en algun dels meus escrits de més avall, dedueixo que tal vegada hi pot haver alguna confusió sobre la natura d'aquest bloc que esteu llegint. Certament, potser hagués hagut de deixar clars alguns aspectes just en el moment d'obrir el bloc, segurament al primer escrit. Tanmateix, diuen que mai no és tard per a fer les coses, així que... som-hi.
Aquest bloc, de sant boi al món, és un bloc absolutament personal, és a dir, meu i de ningú més. No és el bloc de cap partit polític, ni de cap associació, ni res de res que s'hi assembli ni que sigui de ben lluny. Per tant, i ben entès, les opinions que hi escric són únicament i exclusiva les meves opinions, més encertades o menys, que agradaran més o menys, més ben escrites o menys, però les meves i només les meves. Així doncs, si algú té intenció de fer arribar algun comentari, escrit, opinió o el que sigui a algun partit, associació o entitat, erra el camí si ho fa a través d'aquest bloc ja que ni l'objecte del mateix ni la meva intenció no és de fer-ho així. Entesos? Ah, i de tota manera, gràcies pels vostres comentaris: no deixeu de penjar-los, d'acord?
"

Comments:
Bé, en què quedem? es poden penjar comentaris d`opinió sobre els que es vulgui del teu bloc -que és públic perquè sino faries un diari que tindries a la tauleta de nit i no el penjaries a internet-, o bé s`erra si s`hi posa alguna cosa que, vès per on, no tà grada. Aclareix-te, i si tens temps, aclareix-me si tot el futimé de sous del Sr. Junqueras és legalment compatible, que imagino que sí, doncs en cas contrari no l`haurien nomenat candidat del partit del Josep-Lluis.
 
Amic Cobo, lamento haver repetit dos cops el post anterior, però és que l`ADSL em fa la punyeta i no em deixa moure`m tot el depressa que hauria. Pel demés, et felicito pel teu bloc i sobretot per anar-lo renovant tan sovint, encara que ja saps que en certs aspectes, discrepo de les teves opinions, però que per molts anys puguem fer-ho!!!
 
Veig que la confusió encara dura: potser és que no m'explico gens bé. No tinc res a dir quant a les opinions que pengeu al meu bloc, faltaria més: també tindria la opció de configurar-lo sense aquesta via oberta. Jo el que vull que quedi clar és que aquest bloc no és, ni vull que ho sigui, la corretja de transmissió de res ni de ningú: les opinions que pengeu aquí, aquí es queden i no es traslladen a ningú ni enlloc.
 
Publica un comentari a l'entrada



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?