24 de juliol 2006

 

El meu bloc i jo

Pel contingut d'alguns comentaris que diversos/es lectors/es han penjat amablement en algun dels meus escrits de més avall, dedueixo que tal vegada hi pot haver alguna confusió sobre la natura d'aquest bloc que esteu llegint. Certament, potser hagués hagut de deixar clars alguns aspectes just en el moment d'obrir el bloc, segurament al primer escrit. Tanmateix, diuen que mai no és tard per a fer les coses, així que... som-hi.
Aquest bloc, de sant boi al món, és un bloc absolutament personal, és a dir, meu i de ningú més. No és el bloc de cap partit polític, ni de cap associació, ni res de res que s'hi assembli ni que sigui de ben lluny. Per tant, i ben entès, les opinions que hi escric són únicament i exclusiva les meves opinions, més encertades o menys, que agradaran més o menys, més ben escrites o menys, però les meves i només les meves. Així doncs, si algú té intenció de fer arribar algun comentari, escrit, opinió o el que sigui a algun partit, associació o entitat, erra el camí si ho fa a través d'aquest bloc ja que ni l'objecte del mateix ni la meva intenció no és de fer-ho així. Entesos? Ah, i de tota manera, gràcies pels vostres comentaris: no deixeu de penjar-los, d'acord?

Comments: Publica un comentari a l'entrada



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?